TATİL FİKİRLERİ - JAPONYA'DAN ARABA SATIN ALMAK - KİRALIK ARAÇLAR - OTELLER - GEZİLECEK YERLER - ŞEHİR BİLGİLERİ - FESTİVALLER - EKONOMİK OTELLER - TATİL KÖYLERİ - RENT'A CAR

Bu Blogda Ara

Booking.com

ガーデニング - Tuinieren - Bahçe hobilerim

ガーデニング - Tuinieren - Bahçe hobilerim
私の趣味の庭 ガーデニングが大好きで、野菜を育てることにすでに満足しています。 。 Bahçemi seviyorum sebze ve çiçek yetiştirmekten çok mutlu oluyorum Tohumlar toprak ile buluşur, özenle toprağını besler, havalandırır ve sularım, toprağın canlanışında benimde bir katkım olsun istemezmisiniz? Elinizi toprağa sürün, sürünki hayat döngüsündeki mucizelere şahit olun.. Huzur ve mutluluk ✅ 。 Ik hou van tuinieren en ik ben blij om groenten te kweken 。 #ガーデニング #庭 #野菜 #ホーム #ロッテルダム #オランダ #rotterdam #myhome #tuinieren #tuin #groenten #hobi #hobibahçesi #sera #netherlands

庭でお茶を楽しむ いております。Bahçede çay keyfi - Ik geniet van thee in de tuin 。

庭でお茶を楽しむ いております。Bahçede çay keyfi - Ik geniet van thee in de tuin 。
庭でお茶を楽しむ いております。☺️ 。 Ik geniet van thee in de tuin 。Bahçemde çay keyfi #tatilfikri #オランダ #turkishtea

8 Mart 2016 Salı

Didim

#tatilfikri




























Didim, Türkiye'de  turizmle tanışan ilk yerlerden biridir,Aydın iline 123 km mesafededir. Bodrum 
Torba, Türkbükü, Yalıkavak ve köylerinin karşında yer almaktadır...
Didim  Apollon tapınağına ev sahipliği yapmaktadır. Milet ve Priene antik kentlerine yakın mesafededir.İsmini  Didyma Antik kentinden almaktadır.Didim tanrıların buluştuğu yer olarak ta mitolejide yer alır. 53 km lik sahilleri ve bu  sahillerindeki güzel kumsalları koyları ile dikkati çekmektedir... En çok ilgi çeken koylar arasında Akbük kumsalı gelmektedir, patika bir yol ile gidilebilen küçük ve sakin Haydar Koyu da unutmamak gerekir. Didim'in konumundan dolayı, 80'lerde büyük şehirlerden, özellikle  gelenler  bölgede gayrimenkul yatırımları yapılmıştır. Bunların çoğu özel plajları olan kooperatifler olarak inşa edilmiştir. Gayrimenkul fiyatları özellikle yurt dışında yaşayan Türklerin alımlarıyla hızlı şekilde artmıştır. 1980'lerde Didim'deki büyüme, başlangıçta İngiliz daha sonra da yerli turistler için konaklama tesislerinin inşa edilmesiyle hız kazandı. 2001'den beri ise İngilizler Didim'de tatil evleri almaya ve binlerce kişiden oluşan topluluklar oluşturmaya başlamışlardır.
Didim yaz dönemlerinde yurt içi v yurt dışından çok fazla turist misafir etmektedir.. Otellerinde yer bulabilmeniz için Erken rezervasyon yapmanızı tavsiye ederiz

Didim Bodrum ve Kuşadası'na yakınlığı ile de uzun süreli tatil planlaması yapanların tercihleri arasındadır.

Didimde Gezilecek Yerler

Altınkum Plajı
Bafa Gölü 
Akbük Plajı
Apollon Tapınağı
Didim Otelleri 






















































#tatilfikri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder